2011. május 11., szerda

Nyafibejegyzés

Okéé, sokáig filóztam ( kemény 5 perc ) h most akkor beiktassak e ide egy termetes nyafit vagy sem, és végülis arra készülök, mint látható. Nemtom, ma eljutottam arra a szintre, hogy a "művészetem" kajak ellenem fordult, bár már többször is volt ilyen életem során, mittomén oviban széttépték a kedvenc képemet, hasonlók, de akkor nem tulajdonítottam nekik ekkora jelentőséget, és másnap ismét firkáltam. De mióta 17 ( ó holy, mindjárt 18 O__o" ) vagyok egyre gyakrabban találom szembe magam a ténnyel, hogy olyan, mintha nekem nem ezt kéne csinálnom, a rajz utál engem, és mindig megakadályoz, hogy elérjek bármit is, legalábbis a személyes terveimen belül, pölö mostanában azt, hogy megtanulok rendesen színezni, valamint több színes képet nyomok fel... Ma kezdődött azzal, hogy délelőttöm munkája nyúvadt meg egyetlen egy kattintásal, mikor hazajöttem, és voltam olyan utolsó lúzer, hogy a gép szimpla felnyitása helyett ( laptopom van, aminek jó szokása a szundi-üzemmód) benyomtam a power gombot is, amivel ki is kapcsolt a drága. Igen, én hibám, tudom, mégis rengetegszer van olyan, hogy szétnézek, nincs e vmi vehemens dög a hátam mögött, aki direktbe szivat, már ha Isten nem az, akiben egyébként nem hiszek, tehát ez a része ki van zárva... Mindegy, a túlreagálási képességem még most is a régi, de már muszáj volt kiírni magamból, és egy ilyen zártabb helyen, mint a blog, végülis nem hiszem, hogy sok ember személyes békéjét sérteném xD Mindegy, most megint megy a rajz, mint ált. szabadidőmben, de akkoris idegel a tény, hogy egy csomót haladtam a képpel, aztán bumm, és az is idegel, hogy szimplán az én hibám, mégis inkább okolnék valami "szerencseelszívó" szörnyet v Istent v tökömtudjamit, Gizit a zebrát... Aki eddig bírta ezt a tényleg értelmetlen és random önsajnáltatást, annak előre is gratulálok *díjatátad,megtapsol* aki meg nem, az ezt úgysem olvassa, szóval **@@&@*#*!!!!!  - najó nem, csak viccelek x"DDDDD Mindegy, legközelebb már egy valszeg értelmesebb posttal állok elő, főleg mivel szombaton animecon, azaz nekem szombaton, hogy kinek mikor, az ugye jegyfüggő, nade nagyon várom már, és remélem minden okkés lesz *.* Nade heyyokka a következő postig  : D

4 megjegyzés:

  1. A tanárom szavaival élve: "Mindig mentesek!" x'D
    tudom ezzel most nem segítettelek ki,de... megpróbáltam x)

    VálaszTörlés
  2. az alkalom amikor az ember megtanulja használni amit mindig is tudott, hogy ujjak a ctrl+s -en ötpercenként =)
    sztem mindenki megjátsza ezt egyszer legalább XD

    VálaszTörlés
  3. az benne a vicc, hogy a sok bakiparádém miatt anno rászoktam, hogy félpercenként a " save " gombot gyilkoljam, ez már vmi elvetemült murphy jelenség lehet, hogy pont akkor megy ki a fejemből, mikor később kedvem támad kinyomni a gépet XD

    Ness ( névtelenül, mert a google fiókommal nem enged kommentálni O__o" )

    VálaszTörlés
  4. wtf blog kitörölte a kommentem ill még egy kommentet? O_o" bocsi, ha úgy tűnt nem reagáltam : / ( legalább a nevemmel végre enged írni =.="" )

    VálaszTörlés