2011. április 26., kedd

Ahoy!

Hii everybody!

Első bejegyzés. Igazából már rég terveztem, hogy összehozok valami hasonlót, de aztán se időm se energiám nem volt rá, ám most nemsokára itt a nyár ( najó soká lesz már az, fenébemár T.T ) így mégiscsak elindítom a skicc blogot. : ) Többnyire olyan dolgok fognak ide felkerülni, amik deviant artra nem, készülőben lévő rajzok, skiccelgetések, karakter tervek, mivel oda ezentúl nem szeretnék félkész dolgokat felpakolászni, hogy később végülis nekiállhassak leszedni őket. :" D

Nemsokára lesznek újabb cummók is, addig is itt van egy készülőben lévő ~



Ill mégegy random skicc, itt próbáltam gyakorolni az elővonalazás nélküli színezést, aztán összejött belőle ez a csajszi. xD



Ez pedig a conos képem elődje volt, ergo eleinte őt szerettem volna befejezni, a teljes méretében lévő minőségére tekintettel photoshopban ( csak az a progim bírja a nagy felbontást xD ) de végülis csak skiccnek maradt meg, bár így utólag nem bánom. D:

Karakterdesign tervezés a Napvihar egyik csajszijához, név szerint Ruihoz. Az ő karakterét még nemigen sikerült elkapnom stílusilag, szal dolgozom az ügyön. :" D Amit tudni kell róla: akaratos, hisztis tyúk. ^^
 Éééééés ismét Napvihar tervskicc, egy nemrég kitalált karakteremhez, Terrához ( a pasas ) + az öltönymániás fejéhez.


Ez ismét csak hirtelen felindulás szüleménye, még akkor rajzoltam, mikor magát a képregényt el sem kezdtem, amolyan tervoldal, hogyan nézhetne ki, és milyen "színmód" illene hozzá D: Ja és igen, mélyértelmű eszmefuttatások powa :" DDD



Háh ez pedig egy iskolai alkotás, a hülyeség és az unalom valóban csodákra képes, mint ez most is bebizonyult :" D ( és igen, gonosz terveim része az emberek agyának totális legalizálása egy blognak álcázott tudatmódosító szerkezet lévén, de ezt ti nem tudjátok persze. )



Színes cummó, többnyire saját szórakozásra csináltam. xD


Hentaicucc, mert néha ilyen is kell xD Dát inkább megkíméltem az ilyen zakkant perceimtől. Terra, Ju, és Tin btw.......


2 megjegyzés:

  1. Na akkor most leírom mégegyszer, miért is utállak olyan nagyon, hátha gyengült a védelem. Szóval most kicsit rövidebb leszek, mint eredetileg, de: először is, bjó képek vannak itt. Másodszor pedig egy csomót még nem is láttam! És azért is utállak, mert az összes képet összehasonlíthatatlan másokéval, süt róla, hogy a te kezed műve, és nem lehet ellopni a stílusjegyeidet. (Hidd el, próbáltam, szar lett XD) Imádom a színkezelésedet, a fény- és kontraszt-technikáidat, mert qrva jó. Még a legkisebb vázlatodon is teljesen átüt a dolog. És ezért utállak! És fejezd be azt a napviharosat! És Neonhusik <3 Ja, és utállak. na szió~

    VálaszTörlés
  2. Flee... a védelem sosem gyengül, csak álcázza magát xD Gondolkodik tehát van, csak nemtudja mit mondjon, hmmm.... Juteszembe, én is utállak *____* Nagyon *____* És ezt a kommentedet is utálom, és menj a fenébe, hogy leírtad, tehát összegezve a tényeket még mindig nagyon utállak <3 *.*

    VálaszTörlés