2011. április 30., szombat

Ahoya megint! : )

Két skiccel szolgálhatok, amik nemrégiben készültek hirtelen felvillanás által xD

Őt rajzoltam le a conra beküldött egyoldalas mangámban is, de megszerettem, szóval még egy kép erejére bevontam a drágát xD


Ez pedig pár perces Judes skicc, sokmindent nem tudok hozzáfűzni, az alapvető stílusomon kicsit alakítgattam míg rajzoltam, dehát mindent ki kell próbálni. : D





Minden jót nektek, menek vissza rajzolni ill. kakaót szürcsölni *____* Mostanában nagyon rákaptam. xD

2 megjegyzés:

  1. ahwahwahw~~~ annyira szeretem ahogy olyan részletesen meg tudsz rajzolni egy képet °A°
    btw, kakaó pawa xD

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! *__* És igeeeen XD Mostnában volt olyan, hogy napi három bögrével is elpusztítottam XD Kakaófüggő lettem :" D

    VálaszTörlés